Giden Günlerim Oldu


giden gunlerim oldu
seni anmadıgım
yola bakmadıgım hala
dile gelmeden
duslerim yalnızlıga
susmanda yeterdi
son vermem icin hayatıma

tum gullerim soldu
sana atmadıgım
taraf olmadıgım asla
dize gelmeden duslerim yalnızlıga
gulmen de yeterdi geri gelmem için hayata

beni alsalar ipe koysalar
dayanamaz yine kadere salsalar
gonlum arıyor titriyorum bak
sıra gelmeden gidemem ki ben
tutmaz ellerim seni gormeden
zaman geciyor bekliyorum bak(x2)

beni alsalar ipe koysalar
hala titriyorum bak
sıra gelmeden gidemem ki ben
hala bekliyorum bak.

Son zamanlarda dinlediğim en şarkılardan biri çok rahatlatıcı ve huzur verici sizi alıp başka yerlere götürüyor. İçinizden birşeyler alıyor.Hani gönlünüzden birşey kopar ya aynen öyle birşey bu belki de bu şarkı bütün insanların içindeki ortak bir duyguyu hareketlendiriyor. Paraya kıyın ve orjinal albümünü edinin.

0 yorum:

Yorum Gönder