Tema seçmek...

Öff çok sıkılıyorum son günlerde. Bir blog açıyorsun çok ilgilenmen lazım değil fakat bir tema seçmelisin. Yok sıkıcı olmayacak,bayıcı olmayacak ve gözü yormayacak...Bence bunları hiç dikkatte almayın. Bir blog açtınız. Adını koydunuz. Şablonu seçtiniz. Hazır temaların olduğu bir siteye girin. Hadi bende girdim. Vay be çokta varmış. Hepside güzel. İnce elek sık dokumak lazım. Ama hepsini deneyecek zaman da yok. Hemde sıkıcı oluyor. O zaman sizi en iyi anlatan temayı bulun. Ziyaretçiyi düşünmeden alın uygulayın. Amatörce olursa da olsun. Önemli olan bu blog sizinse sizi anlatması değil midir?
http://www.google.com/help/hc/images/docs_69070b_en.gif
Ama blogta önemli olan her zaman yazılardır. İçten olursanız ziyaretçiler temaya bakmazlar onun içindeki içtenliğe,düşüncelere ve anlam arayışını isterler ve takipçiniz olurlar. Demek ki herşey temayla şablonla olmaz. Takmayın kafanıza...İl lede güzel olsun diyorsanız en iyi 5 tane seçin arkadaşlarınıza sorun hangisini tercih ederlerse onu kullanın. Addiyosss!

3 yorum:

karahilal dedi ki...

Ahh abi bilmezmiyim o sancılı dönemleri.Tema seçmek bir mesele.ama senin de dediğin gibi kendini en iyi anlatan temayı seçmek önemli.

karahilal dedi ki...

bir şey daha var abi.yazmayı unutmuşum. teman çok güzel beğendim.fakat yazı puntosunu biraz daha büyültürsen daha güzel olur.yazılar çok küçük okumakta güçlük çekiyorum.blog kardeşinin gözlerinin bozulmasını istemessin değil mi :)

korkuluk dedi ki...

Evet ya benim gözüme büyük geldü büyültecem onları

Yorum Gönder